Rashlanut-Psakdin_MainPic רשלנות רפואית פסק דין
Rashlanut-Psakdin_MainPic רשלנות רפואית פסק דין
פנייה לייעוץ אישי



עורך דין רשלנות רפואית – מה צריך לדעת על ייעוץ משפטי?

אדם הנפגע מטיפול רפואי רשלני, בכל תחום רפואי, לרבות רשלנות רפואית בניתוח, זכאי להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית, על מנת לקבל פיצוי כספי בגין נזקין, לשם הגשת תביעה, נפנה לעורך דין המתמחה ברשלנות רפואית. מה עלינו לדעת על ייעוץ משפטי של עורך דין רשלנות רפואית?

משרדי רשלנות רפואית עורך דין העוסקים בייעוץ משפטי בתחום זה, הם מומחים לרשלנות רפואית ובעלי ניסיון מקצועי רחב. נתון נוסף חשוב הוא כי פגישת הייעוץ הראשונה עם עורך דין רשלנות רפואית, אינה כרוכה בתשלום שכר טרחה.

תוכן עניינים

כך, מתאפשר לנפגעי רשלנות רפואית, להתייעץ עם מספר מומחים, לפני בחירת עורך הדין. כיצד מבסס רשלנות רפואית עורך הדין את התביעה? על ידי המסמכים הרפואיים וחוות דעת של מומחה רפואי.

עורך דין רשלנות רפואית – מומחה בתחומו

קבלת רישיון עריכת דין בישראל, מותנה בסיומה של תקופת התמחות. עורכי דין רבים, בוחרים להתמחות ברשלנות רפואית, כאשר הם צוברים ניסיון מקצועי רחב, במגוון תביעות, בנסיבות שונות.

המומחיות המשפטית היא המפתח לייעוץ משפטי טוב ואיכותי. ככל שעורך הדין בעל ניסיון עשיר יותר בתביעות רשלנות רפואית, כך יוכל לתת ייעוץ משפטי מקצועי יותר. התחום של רשלנות רפואית, הוא מגוון ולכן, רצוי לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית, אשר משרדו עוסק בתביעות בתחום הרפואי בו התרחשה הרשלנות.

האם ישנה חשיבות לגודלו של המשרד? נתון זה, כשלעצמו, אין לו משמעות רבה. יש לבדוק האם המשרד, קטן כגדול, הוא מומחה לרשלנות רפואית ובאלו תיקים הוא טיפל בעבר. כדאי לשאול ולברר אודות שיעורי ההצלחה של עורך דין רשלנות רפואית, על מנת לוודא כי תביעתנו נמצאת בידיים טובות.

 

שוקל להגיש תביעת רשלנות רפואית? פגישה ראשונה ללא תשלום

נתון חשוב ומרכזי לגבי ייעוץ משפטי בתביעת רשלנות רפואית, הוא העובדה כי פגישת הייעוץ הראשונה עם עורך הדין, איננה כרוכה בתשלום שכר טרחה. כך, מתאפשר לאדם הנפגע מטיפול רשלני, לפנות למספר מומחים, להתרשם מניסיונם המקצועי ולהחליט לאיזה עורך דין לפנות.

לשאלות נוספות בנושא רשלנות רפואית מוזמנים לכתוב לנו בפורום רשלנות רפואית.

למותר לציין כי כדאי למקד את החיפוש אחר עורך דין רשלנות רפואית ולא לקבוע עשרות פגישות. בררו את שמותיהם של המומחים בתביעות מן הסוג שלכם וקבעו מספר פגישות ייעוץ.

אם בתום הפגישה, התרשמתם כי עורך הדין שלפניכם, הוא המתאים, התחילו בהליך. אולם, אם הנכם מתלבטים, אל תמהרו לקבל החלטה. הסבירו לעורך דין כי הנכם זקוקים לזמן נוסף, בכדי להחליט ושקלו את הדברים ברוגע, בפרטיות ביתכם.

חוות הדעת של מומחה רפואי

כתב תביעה, בכל תחום, חייב להיות מבוסס על ראיות התומכות בטענות התובע. כתב תביעה בגין רשלנות רפואית מבוסס על המסמכים הרפואיים, חוות הדעת הרפואית ומסמכים כספיים:

המסמכים הרפואיים : אחת מן הפעולות הראשונות של עורך דין רשלנות רפואית, במסגרת הטיפול המשפטי, הוא איסוף המסמכים הרפואיים. עורך הדין יפנה למוסד הרפואי, בו טופל הנפגע ויבקש את התיעוד הרפואי.
חוות הדעת הרפואית : חובה על התובע הנפגע, לתמוך את תביעתו בחוות דעת רפואית של מומחה. הרופא מבסס את טענת הרשלנות, הנזק והקשר הסיבתי, על המסמכים הרפואיים.

מסמכים כספיים: הפיצוי הכספי מתחלק לנזק מיוחד ולנזק כללי. הנזק המיוחד מתייחס לכל ההוצאות של התובע, ממועד הפגיעה ועד למועד הגשת התביעה. ראש נזק זה, יוכח על ידי הצגת מסמכים כספיים, כגון חשבוניות.

רשלנות רפואית בניתוח – במקרה ואירוע הרשלנות הרפואית נגרם לכאורה בניתוח, יש להביא בפני המומחה הרפואי את המסמכים בהם נרשם אופן התנהלות הניתוח.

סיכום: פגישת הייעוץ הראשונה עם עורך דין רשלנות רפואית, אינה כרוכה בתשלום שכר טרחה. על כן, ניתן לפנות למספר מומחים, לפני שמוסרים את הטיפול בתביעה. עורך דין רשלנות רפואית, מבסס את כתב התביעה על המסמכים הרפואיים, חוות הדעת של המומחה הרפואי והמסמכים הכספיים.

*אין בניתוח המשפטי ובתוכן של אתר rashlanut-psakdin העוסק ברשלנות רפואית משום המלצה או חוות דעת והכוונה משפטית המחליפה ייעוץ פרטי מעורך דין.

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות 077-8043659
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף