Rashlanut-Psakdin_MainPic רשלנות רפואית פסק דין
Rashlanut-Psakdin_MainPic רשלנות רפואית פסק דין
פנייה לייעוץ אישי



רשלנות רפואית – ייעוץ משפטי

מעוניין להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית? עליך לפנות לייעוץ משפטי במשרד רשלנות רפואית עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית.

רשלנות רפואית – ייעוץ משפטי

פגישת הייעוץ הראשונה, אינה כרוכה בתשלום ובמסגרתה, תקבל את כל המידע אודות השלבים של תביעת רשלנות רפואית.

תוכן עניינים

לפני הגעתך אל פגישת הייעוץ, מומלץ להכין רשימת שאלות, אשר תייעל עבורך את הפגישה. כמו כן, יש להביא את כל המסמכים הרפואיים שברשותך.

אלו יועברו אל המומחה הרפואי, על מנת שיוכל לקבוע האם הטיפול שניתן לך, היה רשלני או האם מדובר בטיפול סביר, אשר אינו חורג מסטנדרט העבודה המקובל.

קביעת פגישת ייעוץ ראשונה עם רשלנות רפואית עורך דין – ללא תשלום

מרביתם של עורכי הדין העוסקים ברשלנות רפואית, אינם גובים תשלום עבור פגישת ייעוץ ראשונה.

על כן, אם עולה בך חשש כי נגרם לך נזק עקב טיפול רשלני, קבע פגישה עם עורך דין ובדוק האם יש מקום להגשת תביעה. העובדה כי פגישת הייעוץ הראשונה אינה כרוכה בעלות כספית, מאפשרת לך לקיים מספר פגישות ייעוץ, עם עורכי דין שונים ולשכור את שירותיו של המתאים לך ביותר. כיצד תדע מיהו עורך הדין המתאים?

  1. ניסיון מקצועי– וודא כי עורך הדין הוא מומחה לרשלנות רפואית ובעל ניסיון מוצלח בתביעות דומות. בקש מעורך הדין לספר לך על מקרה דומה בו טיפל ועל התוצאה המשפטית.
  2. יחס אישי– שכור את שירותיו של עורך דין נעים סבר, עמו תחוש בנוח, שכן יחסי אנושי טובים, הם חלק בלתי נפרד מן המקצועיות.
  3. שכר טרחה הוגן– עורכי דין העוסקים ברשלנות רפואית, גובים שכר טרחה על פי אחוזים והוא עומד לרוב על 25% מגובה הפיצוי. וודא כי הצעת שכר הטרחה שקיבלת, היא הוגנת ומקובלת, לענף.
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רשלנות רפואית – איסוף המסמכים הרפואיים

הפעולה הראשונה של עורך הדין המטפל בתביעת רשלנות רפואית, היא איסוף המסמכים הרפואיים.

ייתכן כי ברשותך, חלק מן המסמכים, אך לשם הגשת תביעה, יש צורך, ברוב המקרים, בקבלת כל התיעוד הרפואי. עורך הדין פונה בשמך, אל המוסדות הרפואיים בהם טופלת ומבקש לקבל את המסמכים הרפואיים.

רשלנות רפואית בניתוח – במקרה והמטופל עבר ניתוח, יש לדאוג להמצאת הרשומות הרפואיות של הניתוח. התיק הרפואי המלא, עובר למומחה הרפואי, אשר קובע על סמך התיק, האם טופלת ברשלנות והאם ניתן לטעון כי הנזקים מהם אתה סובל, נגרמו כתוצאה מהתנהגות המטפל. היה ותשובת המומחה היא בחיוב, יפנה לכתיבת חוות הדעת ולאחר מכן, יעיד בבית המשפט, מטעמך.

עלות התביעה

נפגעת מטיפול רפואי רשלני והנך מעוניין להגיש תביעה. עם זאת, אתה חושש מפני העלויות הכספיות.

חשוב שתדע כי אם תזכה בתביעתך, תקבל חזרה את כל הוצאות התביעה. מעבר לזאת, אינך צריך לשאת בשכר הטרחה של עורך הדין. שכרו מגיע מסכום הפיצוי שתקבל. למעשה, מלבד הוצאות של אגרת בית משפט, עליך לשאת בהוצאה אחת והיא חוות הדעת של המומחה הרפואי.

מספר המומחים, בכל תחום רפואי, המוכנים לכתוב חוות דעת כנגד קולגה, איננו גדול. לפיכך, השכר שגובים המומחים, לכתיבת חוות דעת, עומד בממוצע על 10,000 ₪. זוהי הוצאה כספית נכבדה אך חשוב לזכור כי היא תוחזר לך, אם תביעתך תתקבל.

חושב שנפגעת מרשלנות רפואית? קבע פגישת ייעוץ ללא תשלום, עם עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית ובדוק האם כדאי להגיש תביעה.

*אין בניתוח המשפטי ובתוכן של אתר rashlanut-psakdin העוסק ברשלנות רפואית משום המלצה או חוות דעת והכוונה משפטית המחליפה ייעוץ פרטי מעורך דין.

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות 077-8043659
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף